Wat zijn de beste oefeningen om op een trampoline te doen?

Inground trampoline

Voluit stuiteren met het hele lichaam (denk aan een springerige trampoline) is een geweldige workout om jouw lichaam in balans te brengen en jouw cardiovasculaire en spierstelsel te versterken. Ga 30 seconden per keer heen en weer met de Inground trampoline met 30 seconden rust ertussen. Uiteindelijk kunt u het aantal sprongen opvoeren met 30 seconden rust ertussen. Begin met één tot twee volledige sprongen aan elke kant. \

Bepaal van tevoren de hoeveelheid reps

Begin dan met twee sprongen aan elke kant. Verhoog geleidelijk het aantal sprongen met 30 seconden rust ertussen. Werk toe naar voluit springen en herhaal dit vijf tot tien keer. Blijf de hele 30 minuten rond de trampoline bewegen. Als je begint op een trampoline met een kern van één inch dik schuim, doe dan een totale lichaamsroutine. Er zijn veel verschillende full body workouts die je op een trampoline kunt doen, en er zijn ook een aantal workouts die je op een trampoline op je voeten kunt doen.

Inground trampoline

Synchroon Trampoline Oefeningen voor iedereen

Balanceer op de trampoline met slechts één been en zorg ervoor dat je niet met beide benen de trampoline raakt. Maak drie tot vijf volledige sprongen achter elkaar, nooit herhalen, anders beschadigt u het schuim. Na drie tot vijf sprongen, ontspan je en ga je weer op de trampoline zitten, houd je je evenwicht en spring je weer met één been. Je brengt zowel je fysieke als je emotionele niveau in evenwicht. Spring zoveel als u wilt, maar zorg voor een gezonde, evenwichtige hartslag. Houd jouw hartslag hoog door maximaal 30 minuten op de trampoline te springen, het aantal sprongen te tellen en jouw hartslag in de 70-er jaren te houden.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *